ZANIECHANIE PRODUKCJI

Oczywiście samo zaniechanie produkcji pewnych dóbr byłoby zbyt brutalnym posunięciem „wychowawczym”. Niezbęd­nym jest stosowanie tu i innych. Na pierwszy plan wysuwa się szkoła — choć jej działanie możę dać rezultat dopiero po dłuższym czasie (gdy dzisiejsi uczniowie, czyli dzieci w wieku 7—14 lat, sta­ną się dorosłymi ludźmi), a i ten rezultat jest dość wątpliwy, gdy wpływ szkoły ścierać się będzie z przeciwdziałającym wpływem domowego otoczenia ludzi dorosłych. Ważniejszym jest wpływ na dorosłych przez ich organizacje, przede wszystkim organizacje za­wodowe i spółdzielnie spożywców, które mają możność w krótkim czasie wytworzenia pewnych reakcji uczuciowych, przede wszyst­kim wstydów (np. chłopiec powinien wstydzić się wyjść z dziew­czyną uszminkowaną na ulicę).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witaj na moim serwisie! Pracuje jako agentka nieruchomości w jednej z większych agencji nieruchomości w Warszawie, na co dzień doradzam ludziom na co zwrócić uwagę wybierając mieszkanie lub dom dla siebie. Postanowiłam założyć bloga o tej bliskiej mi tematyce, aby dzielić się z Wami moimi doświadczaniami. Mam nadzieję, że wpisy będą leżeć w obszarze Twoich zainteresowań!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)